Damlaaan Kızlar 39+5 haftalık oldum bugün öğlenden beri sanki suyum geliyor ıslanıyor eşofmanım sizce doğuracakmıyım hafif sancıda var
HavvaGuzey Damlaaan inşallah sağlıkla doğar canım sancıların siklasana kadar bebek hareketlerini hissettiğin sürece evde geçir ama bebeği hissdemezsen mutlaka git
sumeyraasal Suyunun geldiğini dusunuyosan doktora gitmen lazım. Çünkü doktorlarin söylediği suyun, nişanın geldiyse sancilarin 5 dkkaya düşmüşse hastaneye gitmen gerekiyor. Sağlıkla gelsin yavrucak 🐣🤗