Melikee7 Merhaba kızlar. Bebeğim 3 günlük. 1 numara bez büyük geldi doğum kilosu 2960. 1-2 paket 0 beden almam lazım trendyol baya geç getiriyor o gelene kadar 1 olur zaten. Nerelerde var bilen, gören kullanan varsa nereden temin ediyorsunuz?
Burcu4135 Melikee7 benim kızım 2 kg dogdu 1 no kullandık hic büyük gelmedi size nasıl büyük geldi. 3 kg oldugunda da doktor 2 noya gecin dedi biz şuan 2 no kullanıyoruz.
Dbe24 Melikee7 a101de oluyor görmüştüm bakın sorun migrostada var yakınınızda Carrefour varsa ordada var en hızlı şekilde buralardan alabilirsiniz
Bebito-ve-annesi Melikee7 sleepy sızdırma yapıyor diye arkadaslarım baby turcoyu önerdiler yada molfix
Melikee7 Burcu4135 bana mı öyle geliyor acaba 🤷🏼♀️ pot pot duruyor çişini yaptığı anda sızdı hemen🤦🏼♀️
Burcu4135 Melikee7 toto kısmı sarkık duruyor naturelde oyle. Bizim de büyügünü yapınca cok fazla bi kac kere sızdı. Bacaklarını sıkıyor sanki bana mı öyle geldi ama doktorumuz dedi 2 noya gecin diye.
Burcu4135 Melikee7 öyle olması daha rahat yapmasına sebep oldugunu biliyorum. Cok memnun degilseniz baska markaları bi deneyin isterseniz.
Poyrazin_annesi Hadı yaa sleepy 1 numara kucuk dedıklerı ıcın bnde sadece 2 numara almıstm. En ıyısı 1 numarada alim bn