papatya_35 kalp atışı olana kadar sistemde bile gebelik , doğrulanmamış olarak gözüküyor teşhiste kalp atışından sonra gebelik,doğrulanmış oluyor. Doktorlar kalp duymadan gebe saymıyor. Onun dışında şunu ye bunu yap vs gibi pek söylemiyorlar zaten bence ya bazı doktorlar 3 ay ilişki önermezse onu söylüyor onun dışında sanırım siz sordukça bilgi veriyorlar sorduğunuz konularla alakalı o kadar. İlk zamanlar zaten pek de yapacak bir şey olmuyor beslenme olarak da sizden doğrudan beslenmiyor bebek vs vs . İnşallah sağlıklı güzel bir süreç geçirirsiniz😊