1999luanne Bebek doğmadan devletten yararlanabildigmiz haklarımız varmı? Bebek doğmadan da süt veriliyormuş doğunca da diye duydum . Eğer öyleyse bu yardımlar için nereye basvurucz
Ftmtrk 1999luanne 20 TL süt parası veriyor 28. Hafta da sağlık ocağından kayıt açtırın doğumdan sonra da 2 ay veriyor sanırım
AdenEva 1999luanne süt için kaymakamlıktan kart alınıyomuş ama 20 tl süt parası yükleniyormuş ayda. 2 paket süt alsan 3. Ye yetmiyor bile hiç uğraşmama değmez diye almadım ben
Hilal-95 1999luanne bölgenize ait büyük şehir belediyesni arayıp sorabılırsın bebek ğrünleri gönderdiklerini duymuştum bayada bay gönderiyolar bez mama ıslak mendıl şampuan vs gibi
Kubbbraa Bizim de var 41 süt kartı çok komik bir rakam 20 tl eskiden de 20 tl di süt 3 liraydı sma birsuru alıyorduk hala aynı rakam süt 8 lira sma cidden çok şifremide kaybetmişim gidip yeni şifre almadım bile