Miss 12+1🙋bugün ikili teste gittim kan testim cuma günü cikicak ense ölçümü burun kemiği ne baktık herşey normal simdilik dedi doktorum
Dismimaar 12+5 Benm de ikili testim belli oldu hiçbir sorun yok dedi çok şükür. Cinsiyet için beklemedeyiz 😌