Meraba kızlar bu haftaya kadar dayanabildik oğlumla hamileliğim boyunca hep kanamayla geçirdim öyle bir iki damla değil çamaşır dayanmıyordu artık ilaçlar iğneler falan kulandım durdu sonra enfeksiyon çıktı 1 ayda onun ağrılarını çektim resmen canlı canlı kesiyorlardı öyle ağrılar ağlıyordum hergun 34 haftada hastaneye gittim 4 cm açıklık var dediler yatırdılar 3 gün kaldım durdurlar dogum gelelim o güne cumartesi günü yine ağrılarım vardı eşim geldi o halimi görünce kalk seni hastaneye yatıracam dedi bu şekilde çekme artık dedi bende gebeliğim boyunca hep hastanede yattığım için çok bunaldim istemiyordum o gün hiç itiraz etmedim hazırlandık gittik nat bağladılar ebe alttan muane etti aaa falan anladım ters birşeyler olduğunu doktoru çağırdı oda baktı ama o arada nasil kanamam oluyor durmuyor kalktı gitti ebeye ne oldu dedim doktor anlatacak dedi kapıya çıktım eşimin yanına doktor geldi yanımıza rahim kitle gibi bisey var serviks dedi seni acil sezaryan almam lazım Tm dedim hazırladılar 2 gün önce de korana karantinam bitmişti ama malesef atlamamışım sonda taktılar agrım zatn vardı o yaktı götürdüler beni belimden iğne yaptı olmadı bidaha yaptı uzattılar kadın biseyler sürdü hisettim hissediyorum dedim acıyı hissedemezsin dediler sonra oğlumun sesini duydum ama göstermediler beni çıkardılar direk yoğun bakıma aldılar 2400 doğdu birgün kaldım normal odaya aldılar sonra oğlunu getirdiler 4 gün kaldım bugün çıktım çok şükür oğlumun hiç bi sıkıntısı yok devlet hastanesinde oldu kendimi çok yanlız hisettim benimle hiç kimseye morel bile vermediler sesiz sedasız yapıp çıktılar