bebegimizibekliyoruz1 Kızlar bebişlere yaptığınız odaları paylaşır mısınız ben oda yapıcam ama nasılsa bir sene yanımda yatıcak yanıma nasıl beşik alayım sepet mi normal beşik mi anne yanı mı odasına ne alayım fikir verin lütfen bu hafta almam lazım
Edibeda bebegimizibekliyoruz1 https://resimyukle.io/r/IIjktM5Dzy Bunu odası için aldım bu hafta gelicek inşallah 😍 Bi tanede anne yanı beşiği aldım oda yatak odasında
gammisi Ben oda yapmadim canim. Yanima holmer anne yanı park beşik aldım inanilmaz guzel. Bir de iki veya uc kapili gardrop alicam o kadar. Zaten odasinda yatmayacak :)
bebegimizibekliyoruz1 Edibeda bende bu tarz Montessori bakıyorum odasına nerden aldınız acaba anne yanı beğendim next 2 me alıcam
Edibeda bebegimizibekliyoruz1 ben İzmir’deki Mobeske dan aldım resimde gözüktüğünden daha güzel yanındaki oturana alının altı sandık oyuncaklar için ileride de oturma alanını çıkartıp oraya sağ taraftaki gibi yatak yaptırabiliyorsunuz ikinci çocuk için bence çok kullanışlı ikinci çocuğu düşünürsem o şekilde değiştircem inşallah
bebegimizibekliyoruz1 Edibeda bende sepet beşik alıcaktım hevesimi kırdılar en fazla 3 ay kullancan boşuna alma diyorlar 🤦🏻♀️ arkadaşım da 4 aylık bebeği erkek çocuğu 3 ay kullanamadım ben sığmıyor artık içine dedi
bebegimizibekliyoruz1 Edibeda ay bende izmirdeyim bakayım oraya dolap şifonyer olarak nasıl şeyler aldınız
Edibeda bebegimizibekliyoruz1 yeğenim 7 aylık şuan bu sepet beşikten kullanıyor sıkıntı yaşamıyor bende 1 sene kullansam yeter diye düşünüyorum fazla bile hatta odası hazır olucak biraz büyüsün oraya götürcem
Edibeda bebegimizibekliyoruz1 dolapı özel yaptırdım benim evim dublex bebek odası da üst katta olduğu için dolabı kendim yaptırdım duvara sıfır oldu boydan boya içini de kendim istediğim gibi dizayn ettim renk olarak da beyaz gri takım oldu karyolayla
Ecemm33 asyaderinn aynen bence de bende aldım 1 tane gardırop ve şifonyer yeterli zaten 4 5 yaşa kadar kullanma durumu var o beşiği
bebegimizibekliyoruz1 Edibeda baktım maalesef 🤦🏻♀️ kargo işi de sıkıntı çünkü uzak olunca bi sıkıntı olsa geri gönderip gelmesi etmesi baya zor