Tam 39 haftalığım bugün kontrole gittim sızıntı şeklinde keseden su geliyormuş ama bebeğe risk yaratacak kadar azalmadığı için takip etmemi söyledi doktor eve gönderdi 2 3 cm arası açıklık var kanala girmiş bebek, sizce ne zaman doğururum yürüyemiyorum artık çok canım acıyor, baskı çok fena