Kızlar benim bebeğim 1 aylik oldu ve yeni emmeye başladı 1 aydir mamayla besleniyordu ve sütümü sağıyordu ve hic gaz sorunumuz yoktu hemen çıkarıyordu fakat emmeye başlayınca sürekli gaz problemimiz var bu sefer uykusu da cok hafifleşti daha önce o da yoktu huzursuzluğu çok nadirdi bana bişey önerir misiniz bu konuyla ilgili