Zeyzey91 slm canım, 40. Haftadayım ve ilk gebeliğim, bende çantamı 32. Haftada hazırlamıştım. benim doğumum yurt dışında olacak. Burda 3-4 gün arası hastanede tutuyorlar doğumdan sonra. Ben yani çantamı ona göre hazırladım. İçine koyduklarımda şunlar:
Kendim için:
- günlük ped
- depend (banada tam tersi çok önemli olduğunu söylüyorlar, eğer ki dikiş vs olursa normal bezler çok rahatsız ediyormuş, birde tabiki doğumdan sonra kanama vs ben ne olur ne olmaz koydum çantaya)
- iç çamaşırı
- emzirme sütyeni
- gecelik takımı
- kalın çorap
- terlik
- sabahlık
- havlu ve bornoz
- bi kaç tane makyaj malzemesi
- lastik toka
- bakım ürünleri
- tarak
- çıkışta giymek için pantolon ve kazak
- diş fırçası
- diş macunu
-göğüs ucu kremi
Bebeğim için
pampers ( kendim götürüyorum poposu belki alışır diye 🙊 sonradan evde farklı ürün kullanmak istemiyorum)
pampers ıslak mendil ( parfümsüz ve katkısız olan)
pişi kremi (bepanthol baby)
gaz damlası
1 biberon ( ben avent cam şişe aldım anne göğüsüne benziyormuş ucu)
iki tane emzik ( biri nuk diğeri bibs markası uçları farklı olduğu için ikisini aldım artık hangisine alışırsa😂)
bebek maması
müsilin bezi
ağız mendili
önlük
burda bebek hastaneden çıkana kadar hastanede giydiriyorlar, çıkarkende giydiği şeyleri yanında veriyorlar o yüzden tek çıkacağımız gün için üstüne bşyler aldım;
2 tane body ( kısa ve uzun kollu)
çıkış seti
çorap ve kilotlu çorap
eldiven
bere
kundak bezi
kalın battaniye
Umarım yardımcı olmuştur 😊
Sizce gereksiz veya eksik olan bşyler var mı arasında?
Rabbim hepimizi bi avazda kurtarsın yavrularımıza sağ Salim kavuşalım inşallah 🤲🏻🌸