Kubragb Erzincan da 8 haftalık hamileyim.iki kez araştırmaya gittim.doktor ilkinde iyi davrandı ikinci de ilgisiz gibiydi 5 dk bile durmadan bitti diye kibarca Kovmaya çalıştı.ne soru sordu ne benim soru sormama fırsat verdi. Önerdiğiniz doktor var mı acaba