humasultan3443 sorma ya 😡 eşimin işyerinde biri günlerce hasta haliyle işe geldi, en son patronları test yaptırmadan işe gelme dedi diye gidip test yaptırmış pozitif çıkmış. Pozitif haliyle kahveye gidip okey oynamış hergünnn 😱 o adam yüzünden eşime de bulaştı pozitif oldu ateşi 40.5 dereceye çıktı, hamile halimle bende pozitif oldum. Hakkımı nasıl helal edeyim ben böyle bir insana.
Kendi arkadaşım “pozitif çıkarsa 14 gün evde duramam” diye çok hasta olduğu halde test yaptırmadı ve hasta haliyle gezmeye vs devam etti. Kocası da işe gidip geldi o işyerindeki insanlara bulaştı belki 🤦🏻♀️ Bu insanlar neden böyle anlamıyorum kızgınlığım da hiç geçmicek