ozlemdenizege ben de tam 15 haftaligim :) sanırım şuan beliren şey kendi göbeğim 🙈 cinsiyetimiz kiz gibi ama Daha bekleyelim dedi bana da umarım değişmez 🙏 ilk trimestra göre daha iyi hissediyorum ama mide problmleri hiç geçmedi allaha şükür 😒 siz nasılsınız sizin belli mi cinsiyetiniz🙋♀️