Merhabalar, 35+4 haftadayız bugün. Sezeryan doğum olacak, 37′yi geçmez dedi doktorumuz rahim ağzı kısalığından ve bebeğin büyüme durumundan ötürü. Benim sorum küçüklüğümden beri hep duygularla alakalı şeyler mideme vurur, midem bulanır 😬 doğum anını düşününce, önceki sabahını, gecesini düşününce ya da sonrasını düşününce bile şimdiden midem dönüyor heyecan dalgasından ötürü🤦🏻♀️ Var mı aynı durumu yaşayan, çözüm bulan? Hastanede kusmak vs istemiyorum kendimi tutamam edemem🥺