Denizmila21 Kızlar ne durumdasınız bugün doktor kontrolüm vardı . Bebeğim kız boyu 46 cm , kilosu 2650 gram dedi . Herşey yolundaymış ama hala yüzünü göstermiyor hep elini koyuyor 🙄. Haftaya ilk kez nst ye gircem çok heyecanlı 😬
alparslanannesii1661 Denizmila21 persembe gidicem bende grip oldum biraz çalışıyorum hala ev is kosturmadan sanırım cok az kaldi heyecanim dorukta gerçekten 🙈🙈 bebis dogdu butonuda geldi onu görünce dahada heyecanlandım 32 den beri nst ye giriyorum ben
Hilal-95 Denizmila21 bnde 36🤗 34 beri ntsye giriyorum sancım cıkıyor ama şuanlık sıkıntı yok şükür 🙏🏻 Arada ağrılarım oluyor snra geçiyo bakalım bızım oğlan ne zmn gelcek🙏🏻
gzmatmc Denizmila21 36+2 de biziz 🙈 dün nst ye girdim . Erken davranmaz da 11 Kasım’da kucağıma alıcam inşallah 🙏
Denizmila21 buglemmm-11 oo maşallah 🥰 kilosuna ne dedi doktor . Benimki normal doğum için 3.500 geçmesin istiyorum dedi
buglemmm-11 Denizmila21 bana gelişimi kilosu normal dedi bide çok kilo almamasını söyledi normal doğum yapabilmem için