Gizem_cetinbas Kızlar ben 36+6 haftalık gebeyim erkek bebek zamanında gelir diyorlar sizler kaç haftalıkken doğum yaptınız .? 👼🏻👣
Leylaakcay @Gizem_cetinbas kız bebeğe de erken, gelir diyorlar Yarın mecburi suni sanciyla doğuracam artık sancı falan, da yok 40+6 😌
Gizem_cetinbas Leylaakcay allahım sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin sağlıkla gelsin kuzucuk 🥰🙏
Gizem_cetinbas bahtnurr1 vallahi artık oturup kalkamıyorum benim oğlan beni çok yoruyor üç gün hastanede yattım dün çıktım daha gelmeye niyeti yok dedi doktor iki hafta sonra tekrar gidicem bakalım gelicek mi 😅
bahtnurr1 Gizem_cetinbas benimki de zorluyor yA özellikle geceleri yatınca falan karantinam bitsin bende doğurmak istiyorum sezeryan 😂