Zeynepsa Merhaba arkadaşlar Birkaç sorum olacak Öncelikle nişan gelince duşa girip hazırlandım diye yorumlar okuyorum. Duşa rahatlamak için mi giriyorsunuz yoksa kişisel temizlik için mi yoksa girilmesi mi gerekiyor. Diğer sorumda nişan gelir gelmez doktora gitmeli miyiz?Sancı yoksa mesela
Edanurusta Zeynepsa Nişan gelince hemen hastaneye gidersen hastanede sancını çekersin canım. Bunun yerine biraz evde vakit geçirmek sancılar çoğalınca hastaneye gitmek daha mantıklı geliyor
Hatunnn Zeynepsa yani nişan dogumun basladigi anlamina gelmiyor her zaman sen kasilmalarini takip etmende fayda var arkdasimin nisandan 2 hafta sonra oldu dogumu, zaten nst kontrollerinde az cok belli oluyor canm
Acrbaby Zeynepsa duş almak sancıları hafifletiyor canım , ev ortamı daha rahat olduğu için genelde sancılar sıklaştığında gidiliyor doktora .
Zeynepsa Edanurusta Bana da öyle geliyor ama tansiyonun 14 olursa leke gelirse veya sancın olursa hemen hastaneye gel dedi. KAfam karıştı
Edanurusta Zeynepsa Kişinin hamilelik sürecinde yaşadıklarına göre de değişiklik gösterir ☺️ Sen doktorun ne dedi ise onu yapmalısın canım ☺️
Elmayanaginannesi Ben ilçeden ile gideceğim hastane n için bir buçuk saat sürüyor ne zaman yola çıkmalıyım ki sancılar kaç dk da bir geldiğinde doktoruma soracağım aama daha kontrol zamanıma var