Acemi_anne61 Papatyamevsimi-89 aaa aynısı dün bende oldu kaburgalarımın arasında bişey çıktı yuvarlak canımdan can gitti resmen ağladım acısından ama benimki daha 25 haftalık 😅 o neydi bilmiyorum
Hilal-95 Papatyamevsimi-89 🤣🤣 korkma kız kıçıdır benm göğüsümün tam altına itiyor kıçını şişiyo orda doktora söledim o bebeğin hareketleri dedi şişiriyor kendını durmadan korkma 🙏🏻🤗
Papatyamevsimi-89 Hilal-95 ay neresi bilmiyorum ya valla uyutmuyor artık geceleri gram uyku yok zaman ilerlemiyor sanki
Hilal-95 Papatyamevsimi-89 uykumu o ne 🤣 bnmde haftalardır aynı hele gerilmesi karnım nasıl yamuluyor 36 haftadym nezmandır böyle ntsye bağlarken kıçını dayadı şişirdi eldiven takıp asıstanlar koştu dokunucaz diye🤣🤣 korkulcak bsy değil yanı kuzum 🙏🏻 Baş aşağı dönmüştür artık bu haftalarda dönüyor
Papatyamevsimi-89 iremcannn1907 canım ne zaman doğacak senin bir de benimki 1 hafta önde perşembe randevum var..Ay 37 Dr falan doğsa diyorum zaten iri bebekmis
iremcannn1907 Papatyamevsimi-89 31. Haftadayım canım aralıkta doğum kısmetse. Benim de bir hafta önde bugün kontrolüm vardı 1940 gram çıktı. Aşırı kilolu bir bebek değil ama küçük bebek asla değil dedi doktorum. Sağlıkları yerinde olsunda 🙏
Papatyamevsimi-89 iremcannn1907 Amin inşallah canım ya benim enfeksiyon hiç geçmiyor..Bugün tahlil sonuçlarını attim enfeksiyon var dedi bir de kan değerleri düşük dedi kan ilacına günde ikiye çıkardı idrar yolu enfeksiyonu için ilaç vercem dedi.. Ama antibiyotik bile kullandım.gecmiyir..Bir arkds da da vardi enfeksiyon 37.hafta bebege geçmesin diye aldılar…Bizim doktor ne zaman söyleyecek doğum tarihini
iremcannn1907 Papatyamevsimi-89 Allah korusun canım hayırlı zamanda, vaktinde gelir inşallah 🙏 dün kontrolde Aralık ortasından itibaren beklemeye başlarız ocağı da bulabilir dedi. Normal olunca bekeleyeceğiz bakalım sezeryan olsa gün veriyorlar ama 🤷🏻♀️
Papatyamevsimi-89 Hilal-95 26 da döndü benim..Canım benim 29.haftads 32 ye uyumlu çıktı 32 deyim şuan karnim ckk gergin muhtemelen 34 e uyumlu şuan..Ne yapsam sert ve geceleri yalancı sanci oluyor çok zor geliyor
minikkusummm Papatyamevsimi-89 benimkide yapiyor bazen, poposu mu artik kafasi mi anlayamiyorum ama canimi yakiyor 😅
Hilal-95 Papatyamevsimi-89 aynen bnmde öyle 🤦🏻♀️ Ntsde yüksek cıktı hatta doktorum dinlen dedi 36 tekrar çıktı açılma felan yok ama zorluyor bide burnum tıkanıyor 🤦🏻♀️
Papatyamevsimi-89 Hilal-95 sezeryan istiyorum ben ya…Ben 32.inci haftadayim ama bebegim 34 haftaya uyumlu 2 hafta önden gidiyor.. Perşembe günü kilosunu ogrenecem, 29.uncu haftada 1832 idi..İri bebek dedi kafası da büyük gövdesi de yani normal olmayabilir dedi zaten
Hilal-95 Papatyamevsimi-89 hmm anladm canm bnmkı 1 hafta önde normal istiyorum ben hayırlısı tabı sağlıkla gelsinler nasıl gelirse gelsinler 🤗🤣🙏🏻🤲🏻