Kızlar daha yenı yenı almaya basladım 25 haftalıgım erken dogum rıskım oldugu ıcın alıp bitirmek ıstıyorum hazırlıkları bir an önce. 3 6 ay olanlardan var biraz karısık bi kac takım zıbın falan ben suan sadece yeni dogdugu zaman giyebılecegı 0 3 ayları almak ıstıyorum 1 adet onlu hastane cıkısı olacak 2 takım suan besli var üç tane 0 3 ay zıbın var kısa kol daha neler almam lazım. Kaçar tane alayım bunlardan.