Birumudumolsun Mery94 bende 18haftalık oldum iki gündür ara ara ağrıyor Büyüdüğü için baskı yapıyor deniliyor ama hastaneye de gitmek istemiyorm
Canselyaren Mery94 normal dedi doktorum bugün bende gittim 19 oldum normal kaşık rahim agrisi dedi bebek büyüdüğü için agri oluyor artık dedi
mom8327 Mery94 17.hafta kontrolünde bende doktora bu şikayetimi söylemiştim normal ama devam ederse idrar bakarız demişti sonra geçti