H-Bade Cetengul merhaba canım aynı hastaneye gidiyorum 3 aylık hamileyim başından beri Semra Inmez e gidiyorum cok memnunum
Arg86 Bende Semra hanjma gidiyorum çok ilgili her seferinde çok pozitif enerjik muayeneleri de iyi baya detaylı bakıyor