Arkadaşlar merhaba, iyi akşamlar. 7 haftalık hamileyim. Bugün doktorum tahlil sonuçlarımda guatrın biraz yüksek çıkmış ilaç yazıyorum dedi. Acaba benim gibi yüksek çıkıp ilaçla düşürenler var mı? Bu konuda biraz endişelendim, doktorum şuan sorun olacak bisey yok dedi ama insan yine endişeleniyor