Dünden beri adet sancısı gibi ılık ılık ağrım var Ve kahve rengi jelimsi akıntı oluyor !
Az önce kasılma (sancı)gibi birşey oldu iki üç dakika sürdü ? Acı eşiğüm yüksek olduğu için öyle kıvranma durumu olmadı dayanılmayacak gibi değildi ama canımıda yakmadı değil !Bu kasılma sancı mı oluyor kızlar ? Kaç dakika sürer kasılma ? Sıklığı ilk başlarda bir saatte bir mi oluyordu ? 40+4 sabah bir cm açıklık var dendi Cumartesi sabah yatış verildi .