Merhaba, Pco yani yumurtaliklarda küçük kistler varsa malesef lh yuksek oluyor. Bu da derecesine gore yumurtlayamama ya da kalitesiz yumurtlamaya sebep oluyor. Cok yuksekse yumurtaliklar lh direncli oldugindan catlamiyor. Benim fsh lh 5 e 7. Doktor tedavi gerek gormedi. Bir kez kendiliginden gebe kaldim, düşükle sonuclandi malesef. Inofolic kullandim bu ay. Yumurtlama testlerinde farkettim yumurtlama gününe kadar testlerim hep silikti. Yani lh im düşmüş görünüyor. Eger 10 ve uzeri ise klomen tarzi tedaviler daha uygunmus.