KaderGlserinOk hastanede hiç kalmadım epizyotomi yapılmadığı için doğum yaptım 5 saat sonra çıktım evime geldim doğum ücreti normal doğum 1500 liraydı eşim doktor olduğu için indirim yapıldı 300 lira toplamda 1200 lira ödedik sezaryen ücreti 1700 liraymış