Serpil-Harun21 _21Pnarckn senin birşey yapman şa ilgili birşey değil bu aşkım daha ilk se erken zaten bir kaç haftaya çok hafif kendi kendine birley yapmadan hissetmeye başlarsın ben25de çok hafif hissetmeye başlamıştım
Nilufar_1996 _21Pnarckn gece yatağa yan uzanıp kendinizi dinleyin. Çok çok hafif kıpırtı şeklinde oluyor. Gündüz ayaktayken hissetmek zor.
Tgcmerve _21Pnarckn ben 12-13. Haftada hissetmeye başlamıştım. Çocukken ağızda patlayan şekerlerin midende olduğunu düşün böyle bişeydi 😍 şimdi 28. Hafta bitti oğluyum gümbür gümbür 😍
Leylayz _21Pnarckn bende 20. Haftamdayım birkaç gün oldu hissedeli özellikle bir iki yerde okumuştum çikolata yiyip sırt üstü uzanınca hemen hareket etmeye başlıyor sizde deneyebilirsiniz😊
HasiminAnnesi Hiç acelelik durum yok bende ne zaman ne zaman diyip hatta dürtüp duruyodum şimdi durduğu yerde durmuyo gittikçe fazlalasiyo 😊😊
_21Pnarckn Çok tesekkür ederim sizlere ama işte ilk acaba bir sorun mu var deyip kendimi yiyorum ya kızlar bide size bişey sorucam kasıklarım çok ağrıyor sanki balon gibi şişmiş