Busra121 Kizzlar 5+5 teyiz. Çalışıyorum. Ve bugun sol kasıkta igne batiyormuscasina ince bir sizi hissediyorumm. Yorulunca falan yasayan var mi ?normal midir sizce ?
begonvilko Canım benim de o haftalarda her gün kasigimda batmalar oluyordu. Kramplar, kasılmalar vs. Rahim genişlediği icin oluyormus. Kanaman olmadığı sürece kramplar çok normal demişti doktorum. Sen yine de çalışırken kendini çok yormamaya çalış.