Merve234 ilk muayeneler çok güzel ama sonrası tam fiyasko benim ayrıntılıda previa marjinalis olduğum yazıyormuş sekan güçlüden istiyor detaylı ultrasonuda .sonuça bakıp güzel deyip yolladı beni , 4 hafta sonramuayene gittiğimde söyledi dikkat etde demedi , dinlenmem gerektiğini söyleseydi rapor alırdım ama kanamam olunca aniden gülçin hanımın hastaya ne kadar kıymet verdiğini anladım