Kızlar selam, uzun uğraşlar sonucu (2.5 yıl) hamile kaldım. İlk gebeliğim, 9+3 haftalığız mide bulantım olmadı, yanlış anlamayın iyi bir şey tabii ki çok şükür ama normal mi bu durum? Her an sanki hamile değilim ya da bebeğe bir şey oldu kafasına giriyorum belirti olmayınca😔