Benımde erken dogum rıskım var serklaj amelıyatı oldum gecen hafta sadece ılk hafta yat dedı doktorum. Bugün kontrole gıttımde sordum dıkkat et dedı uzun süre yurume agır ısler yapma ve bıseler kaldırma. Hayatını yataga baglı yasamana gerek yok dedı yemegını falan yapabılırsın diye söyledi ama yinede ben dikkat ediyorum 🤷🏻♀️