Hilalzynp Kızlar bugün sağlık ocağında gebelik testi yaptırdım fakat ne ziyaretimi ne de tahlil sonucumu görüntüleyemiyorum başına böyle birsey gelen oldu mu
Hilal-95 Hilalzynp e nabızda cıkmıyor kuzum labim uygulamasına düşüyor onun içinde doktorun sana kayıt numarası vermesi gerekıyor
gurbetcikizii Hilalzynp sağlık ocağında genelde 2-3 gün sonra çıkıyor hastanede acilde yaptırırsan 1-2 saat sonra düşüyor hemen canım
Hilalzynp Hilal-95 kayıt numarası vermdiler ama ben tüpün üstündeki barkodu çektim o kodla girmeye calstm fakar kayıt bulunamadi diyor ilk gebeligimde bu sekil ogrenmstm fakat bu sefer olmadi
tugbao Hilal-95 artik labim degil. melis olmus 😅 kizdan kayit numarasi almistim. gittim bugun dedim yanlis vermissiniz. diyo ki site degisti ben size soylemeyi unuttum 😅
Hilal-95 Hilalzynp valla bana direk doktor veriyodu yazıp bnmde tahlılerm ertesi gün felan düşüyor e nabıza
Papatya-Kokusu Hilalzynp Daha açıklanmamıstır genelde gece yarısından sonra yada sabaha doğru dusuyor
mrvkaaya E nabızda kan sonuçları 1 gün sonra çıkıyor bende ne zaman kan versem hep sabah 9 gibi çıktı zaten aynı gün çıkmayacağını söylüyorlar
Kubranur1234 Hilalzynp canım aile hekimliğindeki sonuçlar 1 ay sonra sisteme yansıyor kendinin gidip doktordan sonucu Alman gerekiyordu benimde öyle oldu
Hilalzynp Yarını beklicez o zaman artık öğleden sonra arayıp ogrencektim aslinda köylere ziyareti gtceklerms yarin alrsn sonucunu dediler
Hilal-95 Bfduam aksam cıkmıstı benm ama lanım değişmiş arkdaş değiştiğini sölüyor melismiş öle dene istersen