Mavi_Pembe merhaba daha önce ben de 1 düşük yaşadım . Kahverengi lekelenme ile başladı hemen gittim gelişimi durmuştu 7 haftalık olması gerekiyorken 4-5 haftalık gözüküyordu kese. Kürtajı kabul etmedim olacaksa evde olsun dedim, doktorum da eğer sağlıklı ise tutunur değilse düşer dedi eve yolladı.kanamam çoğaldı 3. Gün dediğiniz gibi büyük parçalar düştü.en azından kürtaj olmadığım için sevindim ve demek ki sağlıklı değildi dedim. Zor bir süreç, ama her şey düzelecek inşaAllah tekrar hamile kalırsınız Rabbim sabırla imtihanı karşılamayı nasip etsin ♥️