Kızlar korona oldum bebeğimde de var hastanedeyiz göğsümün kahverengi kısmıyla uç kısmının birleştiği yerde 3 tane yarık var çok acıyor emziremiyorum zaten kafam şu an çok kötü emzirebilcek durumda değilim mama veriyorum ama bu sefer de emzirmeyince şişip ateşleniyo göğsüm. Sağ diyolar da nereye kadar sağıcam emzirmezsem yine aynısı oluyor. Nedeni ne olabilir acaba ve nasıl önüne geçebilirim