Caglaluna Zeyneb12 malesef ama üzülme ara sıradan bişey olmaz diyor arkadaşlar bak 😂🥰 elimizden geldiğince uzak duralım ama yedik diye de kendimizi bunalıma sokmayalım 😂
alparslanannesii1661 Caglaluna çok teşekkür ederim evet az kaldı ♥️ inşallah sizde bebeginizle ailenizle hep mutlu olursunuz çok teşekkür ederim ♥️🌼
Beybisininannesi Caglaluna mayonezin arkasına bakıyorum pastörize yumurtaysa elimden kimse alamaz 😂😂😂
Caglaluna Beybisininannesi haha 😂😂 afiyet olsunnn bu pastörize olayını bilmiyodum ya ben komple yenmez sanıyodum 😂😂
marbling10 Caglaluna mayonez de yiyorum. Bir şeyler miktarına göre zararlıdır. Birkaç kez uzun aralıklarla yediğinizde sorun olmaz.
Papatyamevsimi-89 Caglaluna mayonez ,ketçap ve ranch sos yerim.hep hamburgerde ve acı sos cigkofte de