Kızlar 26+6 yız bugün gidip 2.doz tetanos aşımı yaptırdım sağlık ocağındaki ebe bana şeker Yükleme testini muhakkak yaptırmamı söyledi ama bunun için hangi haftalar arası gitmem gerek ben haftaya cuma gidicem kontrole o zamanda 28.haftamda olmuş oluyorum. Şeker Yükleme Testini Öneriyor Musunuz Kızlar????