Edanurusta Her hangi bi sıkıntısı olsa aldırlacakmı hayır kimse aldırmaz evlandı ne olursa Rabbimden başındasınız Bütün hamilelik boyunca biçeyi varmı acaba demektense yaptırıp öğrenmek daha iyi ki bişeyi var araştırılır bakılır fikir sahibi olunur doğumdan sonra hemen afallamaz kimse niye böyle niye şöyle demektense gerçi Allah bilir iyi dese belkş değil kötü dese belki iyi Bende fuzuli görmeyin ben şeker yükelemesi hariç hepsini yaptırdım içim rahat sağ sağlim kucağınıza alırsınız inşallah