mucizemibeklerken17 Yumurtlama takibindeyim, dun doktor hem sağda hem solda 16 mm iki yumurta oluştuğunu söyledi. 2. Seneye gidiyoruz, belki ikiz olur kim bilir 😅 her şeyin hayırlısı tabi ki önce 😍 kimler bekliyor
Tomrishatun mucizemibeklerken17 kiz ınsallah olsunda 6 yumurta toplandı 2 tanesi 3.gune gelsin 2 side transfer oldu allahim insallah tutsun diye bakiyorum 😃 ikiz şansı varken 😁 hamile kalsam.diye dua eden ben😌
Dlktpl mucizemibeklerken17 inşallah olur ikiz annesi olarak 🤣 ikiz bakmak tek zor yardımcınız yoksa bilginize
Merveikratanem mucizemibeklerken17 ben 5 yıl tedavi görüp 5 yıl sonra kendiliğinden hamile kalıp sonra kızım yaşına gelince geri kendiliğinden hamile kalıp 3 kese görünüp 2 kesemde bebek oluşup şuan 22+4 haftalık ikiz erkeklere hamileyim yani herseyin hayırlısını dileki olsun rabbim gönlüne göre versin 🤲😘
mucizemibeklerken17 Tomrishatun hadi inşallah yaa 😍😍😍 olur mu olur, biz çok isteyelim de Rabbim bol bol versin 😁
mucizemibeklerken17 Merveikratanem oyy maşallah subhanallah yaa😍😍😍 hiç bir şeye olmaz dememek lazım 😍😍😍