ZeynepKara tabiki olur. Acilma cogu kadinda dogum gununde oluyor zaten. Mesela benim suyum geldi 2 saat sonra hala hic acilma yoktu bebek daha yukardaydi. Rahim agzi gevsetici verdiler basladi acilmaya suni sanciyla aksamina dogurdum. Zaten doktorunuz izne gidecek diye normal saglikli bir gebeligi ameliyatla sonlandirmayin. Muhtemelen 9 hun icinde kendiliginden gelir bazi bebekler 41. Haftada geliyor suyunuz iyiyse allah korusun bebeginizin kaka yapma problemi yoksa birakin istedigi zaman gelsin. Zaten sanildiginin aksine dogumu doktor yaptirmiyor dogum anneyle bebegin isi. Doktor sadece bebek takilirsa makas atiyor ve dogan bebegi alip kordon kesiyor. Bebeginiz kendi istedigi zaman dogarsa daha sakin ve huzurlu bir bebek olacak bunu da aklinizda tutun. Saglikla alin kucaginiza.