Bende gecen hafta detaylıya girdim aynı şekilde kalbinde küçük bi parlaklık var ama onun dısında ense kalınlıgı falan her sey normal dedi.gecedebilir tek basına cok bir sey ifade etmiyor bizim için takip bile etmiyoruz ama ikili yaptırmadıgın için net bisey söyleyemiyorum dedi. Dediğiniz testi banada önerdi ama gebeliği sonlandırmayı düşünmüyorsan yaptırmasanda olur dedi yaptırmayı düşünmüyorum inşallah doğuma kadar geçer dua ediyorum🤲