Sssssyyyy neler neler düşündüm hem de. Benim kızım 37 haftalık doğdu, günde 6 tane tansiyon ilacı kullanıyordum, içerde su bitmişti ve bebek iki hafta geriden geliyordu 😔 halimi siz düşünün yani. Çok kuran okudum son aylarda. Özellikle son gece çok okudum. Doğuma girerken de çok sakindim sadece bebeğimi düşünmeye çalıştım. Normal halimi bildikleri için eşim, kayınvalidem, annem inanamadı halime hatta. Ama ben safece bebeğimi düşünüyordum. Size de aynısını tavsiye ederim ❣️ Odaklanın