Arkadaslar merhaba 23 haftalik hamileyim 18.haftadayken doktorum plesanta asagida gozukuyor ama bekleyelim 20.haftaya kadar rahim buyudukce cikar dedi doktorum 22. Haftada gittigimde plesanta hala ragim agzinda oldugunu ve sezeryan olmam gerektigini soyledi. Bu durumu yasayanlar var mi aranizda ne gibi sorunlarla karsilastiniz erken dogum riski var midir?