Kızlar malum arama butonu yok bakamıyorum 32+5 hamileyim grip olmuşum kafamı kaldıramıyorum sabah bir tane parol içtim ağrım geçsin diye ama fayda etmedi adaçayı , nane limon , ıhlamur bunları içebiliyor muyuz gebelikte yada ne yaparsam daha hızlı toplanırım Allah rızası için yardımcı olun gözleri ağrır mı ya bir insanın gözlerim bile ağrıyor üstüne bir de sinüzitim var benim 🤧😞