babygeldi Kızlar selam 11 haftalık hamileyim 2li test zamanı yaklaştı sizce yaptırmasam nolur sonuçta bunun anne karnına bir çözümü yok Allah korusun herhangi bir aldırma durumu da söz konusu değil boşuna o stresi yaşamak istemiyorum açıkcası siz naptınız??
sssff babygeldi yaptırınca o stresi yapmak ile yaptırmayınca doğumu yapana kadar acaba sağlıklı acaba herşey yolunda mı stresi daha az olucaksa yaptırmayın..ben doktor neyi onerdiyse ve sonrasins bir anne olarak yapılması gereken neyse yaptırmak benim içimi daha rahat ettirdi…müdahale vs durumunda önce detaylı bakılan her organının varlığı beni rahat ettirdi konu sadece down sendorumu değil birebir uzunca her organına bakıldı ve söylendi..benim kişisel fikrim gitmemek huzursuz ederdii..nasıl rahat edeceksiniz sizde…
2melekannesi_ babygeldi buna en iyi siz karar verebilirsiniz herkesin bakış açısı farklı oluyor. Çok fazla test sonucu kötü çıkıp üstüne birsürü fazla test yaptırmak zorunda kalan sonucunda bebeğini sağlıkla kucağına alan ama hamileliğini hem maddi hem manevi zehir gibi geçiren anne var. Ben şahsen o stresi yaşayıp hamileliğimi huzursuz geçirmek istemedim. Yani bana gerekli gelmedi ama herkesin kendi kararı tabii.
Zeynepgl babygeldi Benimde 3 hafta sonra randevum var o zaman 12 haftalık olucam ve 2li test yaptırıcam, kesinlikle yaptırılmalı canım bence yaptırmasan stresli olursun sağlıklı mı diye aldırmıycaksın tabiki ama huzurlu olacaksın 🌸
Zeynepgl sssff Aynen öyle katılıyorum size canım benim de randevum var aylık ve 2li test için doktor direk ikili test olacaksınız dedi ne gerekiyorsa hangi ayında ne testi yapılıyorsa yapılmalı korkma dan içim rahat bir şekilde hamileğini geçirmek önemli sonuçta stresle kaygıyla olmaz 🥰