Gulsmbyhn Kızlar ben Liya ismini çok beğeniyorum onu koymak istiyorum kaynanamda ben torunumun ismini koymuşum bile diyor oda Mihrimah istiyor o isimde kulağa hoş geliyor sizce hangisini koymalıyım 😌
Muhammedamine Gulsmbyhn mihrimah daha güzel ve bizden gibi duruyor . Siz kızınıza hangi ismi koymak isterseniz o en güzelidir 🤷♀️☺️
AnneyimHamileyim Gulsmbyhn Kendi çocuğun istediğin ismi koy kimse karışmasın Liya çok güzel diğer ismi beğenmedim şahsen