pamuksekerinannesi Kızlar şu anda 23+1 haftalık hamileyim ama Happy mom da artık 6 aylık hamilesiniz yazıyor.. Nisan da Doğum yapcam 4 ay vardı diye biliyorum.. Neye göre hesaplanıyor Valla hiç bişey anlamadım bu işten😂🤷♀️ Bilen varsa nolur söylesin😍
snmanne pamuksekerinannesi canim 23+1 23 haftayi doldurdugunu 24.haftaya başladığıni soyluyo yani 6. Ayina girdin
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi kuzummmmm 5,5 aydasın yani 6.ayın içindesin❣ 23+1=162 günlük demek 162 gün bölü 30dan da 5ay 12 günlük olduğun çıkar 6.ayın içinde demek buda 180günlük olduğunda tam 6aylık olacaksın❣❣❣ (Hafta olarak hesaplicaksan da 10 ay olarak hesaplaman lazım 40hafta 10aya denk geliyo malum işte o zaman 6aylık olmuş oluyosun)❤❤❤
Zeze pamuksekerinannesi bende bu konuyu araştırdım Canm bi hafta erkenden ay olarak girdiğimi hesaplıyormuşum onu anladım doktorada sordum doğruladı şu tabloyu bi incele bakalım umarım işine yarar http://yeni-kimlik.com/gebelik-haftasina-gore-kac-aylik-hamileyim.html 👶🏽😊
pamuksekerinannesi snmanne Çok karışık daha 2 hafta önce 5.aya girdin dediler 😂😂 Olsun memnumun büyüsün yavrularımız😍
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Bende 5.5 aylık diye biliyordum yavrum😂 Soranlara ben yine 5.5 aylık diyim hiç kafa bulandırmıyım 😂😂😂
pamuksekerinannesi Ceyser6512 Hesaplamalara göre sen 6. Aya girmişsin cnm ama yine de emin değilimmm bende hiç anlamıyorum🙈😂😂
pamuksekerinannesi Hilalil Benim de Sat’a göre 15 Nisan doğum.. Kızım olcak Allah’ın izniyle cnm senin minnoşun cinsiyeti ne🤗
pamuksekerinannesi Ozgeanne Ben Doğuma ne kadar kalmış diye bakıyorum cnm. Mesela 15 Nisan’da Doğum olcak sata göre yani 4 ay kaldı ama öyle de değilmiş anlamadım gitti🙈😂
Ozgeanne pamuksekerinannesi pordan canım ben daha yolun yarısına yeni geldiğim için kendim de karıştırıyorum kaç ay olduğunu 😂
pamuksekerinannesi Zeze Aynen cnm saol.. 5 ay 11 günlük gösteriyor😍 Happy mom neden 6 aylık diye yazdı heyecan yaptım😂😂
BusRAmazan pamuksekerinannesi 5 ay 11 qun yni 5. Ay bitmiş 6. Aya qirmissin cnm 5 ayın üstüne qelene qunler 6. Ayından biraz karışık oldu ama bnde yeni çözdüm
pamuksekerinannesi BusRAmazan Valla çok karışık 😌 En güzeli 5.5 aylık demek yada 23 haftalık demek Nisan 15 te doğurcam hesapla dicem ısrarla kaç aylıksın diyenlere 😂😂😂 Ben işin içinden çıkamıyorum 😂