Ebru021 sen benden fena şartlamışsın kendini bayılmalara canım. Kendimi nasıl telkin ettiğimi söyliyim belki sen de kendine benzeyen yönler bulursun. Öncelikle evet geçmişte çok bayıldım tansiyonum düştü vs ama birincisi bunları yapmak zorundayım. ZORUNDAYIM. kendimden çok bebeğim için bayılsamda yapıcam ayılsamda yapıcam. İkincisi Kendime sözümü geçiricem.kendime söylüyorum korkunu yaşa ama sıkma vücudunu gerilme çünkü her halükarda yapıcaz. Kaçarın yok. 3. Sü. De yapılan anı değil yapıldıktan 5 dakka sonra herşeyin normale döndüğü anı düşün burdan yürüyerek çıkıcaz. Sadece kısa bir süre. 4 . Sü de tansiyonun düştüğü anda veya acı çekerken fiziksel olarak sadece derin nefes alıp ver uzak bir noktaya bak etrafından soyutlamaya çalış kendini ve kesinlikle kafanda herhangi bir başka konuyu düşünmeye çalış. Magazin olur siyasetten bir konu olur o akşam izleyeceğin dizinin önemli bölümleri olur.. ne ilgini çekiyorsa ona odaklan. Haftada 10 iğne olan iğne fobisi olan birinin tavsiyeleri😅😅