38 haftalık hamileyim. İdrarımda lökosit ve eritrosit sonucum yüksek çıktı ama hafif bir derecede olduğunu ve normal olduğunu söyledi doktor. Sonucun temiz dedi. Ben de akıntım olduğunu söyledim beyaz ve kokusuz. Öyle olunca bu fitili yazdı. Kullananlar var mı acaba. Prospektüsünde gebelerin kullanmaması gerektiği yazıyor