Bugün doktor kontrolüm vardı. 37+3. Bu arada 3. Gebeliğim ilki normaldi, 2. Zorunlu sezeryan e mecbur şimdi 3. De zorunlu sezeryan olacak yoksa ben normal doğum isterdim neyse gel gelelim asıl konuya bu haftalarda anestezi ile görüştürülüp, sezeryan günü verilmez mi ? Benim doktorum 42 haftaya kadar yolu var bekleyeceksin diyo. Hem normal doğum yapamazsın diyor hem de benden normal doğum olacakmış gibi herşeyin tam olmasını bekliyor. 38 den sonra sezeryan olunmuyor mu bu adam ne diye beni 42 ye kadar bekletmeye çalışıyor anlamıyorum. 40 değil haaa 42 hafta 🙈