htcyldrm2209- Öncelikle merhaba ,Ankara şehir hastanesi randevusuz bakıyor mu acaba çok ağır grip geçirdiğim için randevu almak aklımdan çıkmış ,şeker yüklemesi de yaptırmam gerekiyor yoksa süresi geçecek de bilgisi olan var mı