Renasumut Merhaba ben bugün hastaneye gittim kontrol için 21 haftalık hamileyim her sey normal çıktı ama bebeğin gelişimi bi hafta önde ve suyu fazla dedi doktor şeker hastalığının başlangıcı olabilir dedi bu durumu yaşayan var mı